Re: Enlight

Autor: Razor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 20:05:23 MET DST

Dnia: 06 cze 2003, "benek" w wiadomości
"news:bbpm5o$2d4f$1_at_foka1.acn.pl" napisał(a):

> co do cichosci tych lepszych Enlight'ow to zazwyczaj jedyna
> glosna rzecza w tych obudowach jest dodatkowy wentylator Sunon -
> najlepiej go wywawlic i dac cos lepszego

Potwierdzam w całej rozciągłości. Jak kupiłem Enlighta byłem pod
wrażeniem solidności i rozwiązań konstrukcyjnych ułatwiających życie
("sanki" na napędy, łatwe otwieranie, montaż, "bezśrubkowość" itp.).
Niestety to miłe wrażenie trochę zostało nadszarpnięte po włączeniu
przez odgłos tego dodatkowego wentylatora (ten w zasilaczu kręci się
wolniej - zależnie od temperatury - i jest praktycznie bezgłośny).

--
 ___ **Pozdrawiam Razor**