Re: Flash a`la Maxtor

Autor: Andrzej (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 19:49:08 MET DST

Użytkownik "Tomasz Przastek (Goro)" <tomekv6_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:bbqj9g$12d$1_at_SunSITE.icm.edu.pl

> [....................]
> Jezeli moge wtracic swoje trzy grosze to chyba autor postu mial na
> mysli kraj lezacy po naszej wschodniej stronie granicy.. Kraj
> wschodnio przyscienny odbieram jako kraj przylagajacy do naszego po
> wschodniej stronie ;-)

Hmm, wiesz, wczytując się w tekst *dokładniej* i
*z uwagą* także to zrozumiałem. Chyba wcześniej
bielmo mi padło na oczy?. (ze złości?)
Nic innego mi nie pozostaje jak tylko uważniej czytać
, nie wyciągać pochopnych wniosków i *przeprosić*
"Woj2s'a" - *przepraszam* i obiecuję starać się
*rozumieć to co czytam* . :)

P.S. Na swoje usprawiedliwienie podam, że do dziś
       nad tymi terenami "wisi" przedwojenne określenie
       polski północno - wschodniej jako Polska "B", może
       to mnie... ?.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości."