Re: Nagrywanie Audio na zwyklych CD-R czy na CD-R(for audio)?

Autor: Woj2s (wojtek-b_at_wytnijto.go2.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 10:55:41 MET DST

Marsjanin napisał:

> No to tutaj ja sobie dopytam, jeśli można (dopiero planuję zakup
> nagrywki):
> Czy płyty Audio można traktować jako zwykły nośnik danych
> komputerowych (chodzi np. o dość ważne dane).

Witam!:-)
Zaczerpnięte z literatury /www.cdrinfo.pl ?/:
Płyty o jasnych kolorach, bo w kwestie barwników nie chce mi się teraz
wnikać, trwałość ok. 10 lat, płyty niebieskie ok. 100 lat, złotych nie
pamiętam. To wszystko dotyczy barwników, o ile wcześniej nie zeżre
warstwy odbijającej.
Podane informacje nie dotyczą płyt AKOSS, które u mnie i jeszcze 2
innych osób, wysypywały się /system nie może czytać z danego urządzenia/
po ok. 1 miesiącu.

--
Pozdrawiam życząc Miłego Dnia!
szepnął, zastanawiając jak się