Re: Athlon

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 17:48:06 MET DST

Andrzej Trybuś z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> Witam, jestem tu nowy i mam pytanie do Szanownych Grupowiczów.
> Czy procesory AMD rzeczywiście tak często ulegają spaleniu. Taką informację
> dostałem w sklepie z częściami komputerowymi.
> Chcę zrobić upgrade kompa i mam na uwadze platformę AMD (Athlon XP 2000).
> Stosunek ceny do wydajności jest bardzo kuszący.
W sklepie Ci tak zawsze powiedza bo nikt nie chce kupowac Celeronow i tylko
zalegaja polki, a "sprzedawczyki" szukaja jeleniow ktorzy sie na tym
sprzecie nie znaja (bez urazy), zeby im to wcisnac. Jak athlon ma
odpowiednie chlodzenie to sie nie spali. Bo gdyby naprawde tak czesto sie
spalaly to by firma AMD juz dawno zwinela sie z rynku.

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553