Rozklekotana obudowa

Autor: Dominik Smajek (dsmaje_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 15:33:04 MET DST

    Zlokalizowałem na łączeniu blachy (tej z wierzchu) z ramą obudowy, coś
co wygląda jak "krzywodoklepany nit". Chodzi o to, że w tym miejscu
strasznie mi sie to tłucze, problem jest raczej dokuczliwy, dzwięk
przypomina włączoną lodówkę. Proszę o jakiekolwiek sugestie co z tym zrobić.
Jest to miejsce raczej trudnodostępne; klepnąć to dłutkiem? może silikonem
zalać?

Help

Z góry dzięki