Re: shuttle MN31N vs Asrock K7S8X

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 15:09:19 MET DST

Użytkownik "Fr_at_ncuz" <frantz.maurer_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Hi
> Zastanawiam się, która z ww płyt wybrać pod Athlona 1.7 + 256DDR (333MHz).
> Jeżeli zdecydowałbym się na Asrocka to z GF4MX, albo z Radkiem9000. Gry
mnie
> nie interesują a komp służyłby do pracy w Office2000,DIViX/DVD,
surfowaniu.
> Zależy mi na stabilności i bezproblemości w przyszłości. Zastanawiam sie
też
> nad Albatronem KM18G Pro. Która z powyższych konfiguracji jest najlepsza?
Co
> jeszcze Byście polecili?

Shuttle AK-35GT KT333, dzwiek 6-chanel, u133. 4 usb , 2 na sledziu
dodatkowy sledz na centralny sound, cena ok 250 PLN, do tego athlon 1.7XP,
Radek 9000 albo GF4 na DDR, bo chyba Pan mysli o wersji SE.
Pamieci Kingstona 333 i DVD,
Ale na takim sprzecie to gry dzialaja :))
Dla wieszkosci wskaznik dobrego komputera
jest to czy GTA3 nie przycina sie, i UT 2003 idzie
plynnie (bez bajerow).
Natomiast wiekszosc gier nie potrzebuje takiego wypasu,
chociaz cenowo nie oplaca sie tanszych rzeczy kupowac.

pozdrawiam
Adams