Re: Spalila sie plyta MSI K7T - pomocy

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 11:48:09 MET DST

Użytkownik <sloniu_210_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Witam.

> Wczoraj spalila mi sie plyta glowna MSI-K7T. Mam procesor Duron 600 MHz
(jadro
> Spitfire).
> Co byscie radzili przy moich ograniczonych funduszach (ok. 500 zl):
> 1. kupic tansza plyte (AsRock) i dokupic Athlona XP 1700,
> 2. kupic lepsza plyte MSI (nie stac mnie na Abita lub Asusa) i zostawic
sobie
> tego Durona 600 czy
> 3. odkupic uzywanego Abita wraz z procesorem Athlon 1.13 GHz (jadro
> Thunderbird)?
> Prosze o jakas sensowna porade (ograniczaja mnie koszty) :(

Kupujesz Shuttle Ak32 (dwa lata gwarancji) za 200PLN
i wkladasz stare klamoty, a pozostale 300 odkladasz na wakacje :))

Wersja na zero, czyli wydajesz pozostale 300 PLN.

Jezeli mas pamieci 128MB SDRAM tzw. starego typu
to mozesz sobie ladnie za nie zaspiewac jak znajdziesz
chetnego, cena w okolicach 256 DDRAM nie powinna
nikogo zwalic z nog.
Masz teraz nowe pamiatki......

Faktycznie na alegro mozesz puscic tego Durona, za cene
np. dobrego wentyla na nowego profesora.

Profesor nominowany to Athlon XP 2000 BOX - 3 lata gwarancji,
i wydales wszyskie pieniadze, lub
bardzo dobry Athlon XP 1700 BOX, wtedy zostaja
ci jakies zaskorniaki np. na........... nowy zasilacz.

pozdrawiam
Adams

pozdrawiam
Adams