Re: Enlight

Autor: Grzegorz Kapusta (traper_at_cashflow.com.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 10:58:27 MET DST

> No i jak to jest z ta jakoscia? Bo roznica w cenie obudow, to ok 80 zl,
> chodzi tylko o design, czy rzeczywiscie w tych tanszych sa np
> glosniejsze zasilacze itp.

No właśnie, napiszcie czy najcichsze obudowy to generalnie Enlight,
czy też konkretne modele Enlighta (jakie?)
Przy wielogodzinnym wertowaniu archiwum nie znalazłem tego,
ale pochwalę się, że wg zawartych tam wskazówek (czyli dzięki Wam!)
podłączyłem wiatrak zimnego do tej pory 10-letniego Codegena przez
opornik 56 Ohm, na procesor (K6-2 450) dałem duży radiator i stary,
malutki wiatraczek. W pokoju nastała cisza, a temperatury w kompie
prawie się nie zmieniły. :-)

Teraz potrzebuję poskładać nowego kompa i dlatego pytam o te Enlighty.
A może lepiej będzie kupić zwykłą, dużo tańszą obudowę i wstawić
tam wentylator Papsta?

I jeszcze jedno: czy najcichsze DVD to Toshiba i Pioneer?

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta