Re: pamięci kingstone :-) czII

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 10:20:52 MET DST

> Po testach pamieci "memtest86" i pozytywnym wyniku podejzenie padlo na
> zasilacz. Wczoraj zabralem komputer do sklepu, na miejscu sprawdzono
> zasilacz, podlaczono inny, to samo. Zostawilem komputer w serwisie, maja
> sprawdzic plyte glowna, karte graficzna etc. Dzis ide sie dowiedziec jaka
> jest diagnoza, o ile jest.
> pozdrawiam
> dymek

generalnie jesli masz plyte z dual czanelem (tzn nforce2? tak?) to chyba
wiem co jest twoim problemem. sprobuj wymienic 512 DDR400na dwie 256DDR400.
albo znajdz kingston`a na microtekach. ten dziala na nforsie2 (wlasnie
kupilem 3y i na ta faze testow w jakiej jestem, moge Ci powiedziec, ze sa
OK, nie wywalaja bledow w windozie).
ale generalnie to przerabane, zeby dobrac pamieci 512 do tego czipsetu...
wiem cos o tym (patrz moj watek spamowy ponizej). po prostu nforce2 nie
potrafi obsluzyc wiekszosci dostepnych w PL modulow dwustronnych 512MB.

PS jeszczew jedno - memtest tego nie wykrywa, ani zaden program Dosowy,
tylko prime95 (ale ten dlugo kaze na wyniki czekac czasem)