Re: <spam> sprzedam kosc Kingston HyperX 512 (cl2 na samsungu)

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 10:11:46 MET DST

> rozstaje

> Sprzedam Mercedesa, ma dwa miesiące. U mnie nie chce zapalić, ale tak to
> śmiga jak cholera.

kiepskie porownanie. nieprzemyslane.
lepsze by bylo -> sprzedam malucha, w ogole nie jezdzi, (bo sie w nim ja nie
mieszcze, bo jestem za duzy, wiec nie ma kierowcy), ale tak to smiga jak
cholera ;] (prowadzony przez kogos innego)

wiesz, to jest dosc znana sprawa, ze z nforcem2 nie dialaja niektore (a w
zasadzie "niektore dzialaja" :( ) obustronne pamieci 512MB.
ja musialem to sprawdzic eksperymentalnie, bo niestety szAjSUS mnie nie
raczyl o tym poinformowac podczas zakupu plyty, kuzwa jego mac.

takze sytuacja jest rzeczywiscie taka, ze sprzedaje sprawna pamiec, ktora
nie dziala ;) (na nforsie2)

---
aRti