Flash a`la Maxtor

Autor: Woj2s (wojtek-b_at_wytnijto.go2.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 07:55:36 MET DST

Witam Koleżeństwo!
Podjąłem się odzyskania danych z dysku Maxtor Fireball 3 20 GB
2F020J0310211 AAA z uszkodzoną elektroniką. Obszukałem całe Google, że o
okolicznych i nie tylko hurtowniach nie wspomnę. Nie było, ani nowego
ani używanego /no przepraszam, jeden gdzieś w kraju wschodnio-
przyściennym/. No i znajomy wpadł na pomysł, że jakbym miał flash`a do
tej elektroniki, to może mi wgrać go do 30-stki i pójdzie. Więc małe
pytanko do niekonwencjonalnie myślących :-). Skąd wziąć tego flash`a?
Do Maxtora zaraz będę pisał, ale jakie mam szanse...?

--
Pozdrawiam życzą Miłego Dnia!
powiedział walcząc z Maxtorami