Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: Andrzej (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 07:21:23 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:3EDF32C0.D3265673_at_magsoft.com.pl

> To jest w treści, w pierwszej linii :)

I to jest właśnie dowód jak ludzie pobieżnie i
wybiórczo czytają. Widzą to co chcą widzieć. :)

> Cóż... efekty będą podobne jak w przypadku maila wysyłanego
> przez newsbota: zależne od osoby czytającej. Niektórzy przeczy-
> tają, zrozumieją i zastosują się, a inni oleją i będą się potem
> pieklić, jak dostaną "po nosie" za nieznajomość zasad.
> Mimo to jednak lepiej jest podawać informacje licząc na to, że
> ktoś z nich skorzysta, niż ich nie podawać, z góry przesądza-
> jąc, że na pewno nikt nie skorzysta :)

Moim zdaniem niech ten FAQ przeczyta *dokładnie* 10%
odwiedzających grupę i niech choć część z nich "weźmie to
sobie do serca" to już byłby spory sukces. Lecz niestety na
wielu grupach wchodzi "nowa moda" w stylu pisania postów:

Temat - "ble, ble, ble - coś tam"
Treść - "jak w temacie lub j.w."
Podziękowanie - brak
Podpis - brak

Podejrzewam więc, że ludzie z takim podejściem automatycznie
"oleją" posty o takiej FAQ'owej treści, ale mam nadzieję, że są
w mniejszości. :)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie