Re: cooler do HDD

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 22:35:27 MET DST

> jak stwierdzasz ze sie przegrzewa?

Nie wiem czym robił to Piotrek, ale najprościej to chyba SpedFanem.
A w zasadzie wystarczy dotknąć ręką. Jak nie można utrzymać, to chyba
trochę za ciepły.

N grzanie dysku przede wszystkim trzeba mu zapewnić dobry przepływ
powietrza. Pomagają w tym wiatraki do obudowy.
Jeżeli w kieszeni to koniecznie z wiatrakiem. Poza tym dobrze
sprawdzić, czy wiatrak w kieszeni rzeczywiście powoduje ruch powietrza
wokół dysku, czy tylko miele powietrze. Zbliżając rękę do kratki
wlotowej powinno dać się odczuć się przepływ powietrza. czasem trzeba
robić przeróbki.
Kiedyś włożyłem Barrakudę IV na ok. godzinę - dwie do kieszeni bez
wiatraka, to o mało co się nie poparzyłem.
Józef