Re: Czyczszenie nagrywarki - jak?

Autor: =Kanku= (k4nku!!!!antyspamowe_wykrzykniki_do_wyrzucenia_at_o2.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 19:59:56 MET DST

Summa sumarum zrobilem tak:

Rozebralem oba napedy ( dvd mam do testowania bo byl rzech nie z tej
ziemi ;)
Otworzylem, gora dol, whuuuuuu najpier skorzystalem z powietrza w jamie
ustnej :)
Nastepnie podlaczylem te rurke do sprezonego powietrza i zpsikalem cale
wnetrze . Nastepnie psiknalem sumiennie na soczewke i wtedy ona sie tak
odgiela do dolu :) Ale wrocila na swoja pozycje.
Postanowilem wiec bardziej ja dmuchnac, zdjalem ten dozownik i prosto z
otworu, ale mi wylecialo jakies biale gowno bo przechylilem za bardzo
pojemnik :)
No i sie taka matowa zrobila. To szybko zanim zachnie czy cos wzialem
kawalek wacika ( takiego do zmywania makijazu ) i przetarlem.
Nastepnie dmuchnalem znowu juz z dozownikiem i zeszlo.
Pozakladalem wszystko, podlaczylem i dziala jak zloto :)

Pozdrawiam i zycze wszystkim takich sukcesow.

--
 >\= www.kanku.tk =/<
          \/