Re: SBLive 5.1 i prawidlowe ustawienie dzwieku - problem

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 18:45:04 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu TOmek naskrobał(-a):

> Zauwazylem ze jednak to tez zalezy od filmu. Jedne graja na wszystkie
> glosniki lecz inne zachowuja sie ja zwykle mp3 z winampa :(

No to chyba jak najbardziej logiczne. MP3 z muzyką to w przeważającej
większości sygnał stereofoniczny i jako taki jest odtwarzany na dwóch
kanałach. Filmy natomiast mogą być zarówno ze ścieżką stereo jak i AC3
5.1, więc będą odtwarzane albo na dwóch albo na sześciu głośnikach. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288