Re: LCD Belinea 101570 VS Samsung 151N

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 18:14:41 MET DST

Indywiduum zwane *benek*, w wiadomości
<bbnphg$1gmm$1_at_foka1.acn.pl> wyprodukowało:

> o ile pamietam jak pytalem gostka z MaxData to twierdzil ze jak kupisz
> monitor z ich gwarancja (a nie sklepowa) to nawet przy jednym martwym
> pikselu (caly czas walczony/zgaszony) wymienaja co do subpikseli to juz nie
> pamietam ale co za problem sie dowiedziec u zrodla
> http://www.maxdata.pl/kontakt.php

Ok, dzięki. Zapytam jeszcze, ale i tak mnie zaskoczyłeś. Większość
producentów dopuszcza do przynajmniej kliku takich pixeli zależnie od
miejsca na matrycy.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"