Re: Nowe drivery SB Live! dla WinME

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 16:55:55 MET DST

Użytkownik "Jakub Ziobro" napisał:

> Czy ktos probowal u siebie instalowac tego update'a?
> Jesli tak to z jakim skutkiem?

Ja próbowałem łącznie na czterech kartach: SB Live! 5.1 Digital (modele
SB0100 i SB0220) oraz SB Live! Player i Live! Value. Wszędzie skutek
identyczny jak u ciebie - nie wykryto karty SB Live (gratulacje dla
Creative'a). Napisałem do producenta zapytanko co jest grane i dlaczego
stery nie chcą się zainstalować na modelach kart które wymieniłem. W dużym
skrócie panowie odpowiedzieli, żebym się od********, bo sterowniki
powinienem mieć razem z kartą. Napisali też, że te na ich stronie to tylko
update'y i nie będą działać jeśli nie ma oryginalnych. Szkoda tylko, że nie
działają również, gdy te oryginalne są zainstalowane. Na końcu zaproponowali
mi jeszcze zakup płytki CD ze sterami za jakieś 7 EURO z ich sklepu
internetowego (gratulacje dla Creative'a).

Pozdrawiam,
Sniper