Re: Asus + zmiany

Autor: tele (dtele_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 16:45:30 MET DST

Jak masz inny wybór to kup coś innego bo otatnio poskładałem bratu kompa na
a7v8x tzn. tej z dzwiekówką i dodatkowym USB i powiem że nie jestem
zachwycony. A mianowicie sterowniki dołączone do płyty jak i te ze strony są
niezbyt dobre zwłaszca te pod win 98se. dotyczy to zwłaszca karty dźwiękowej
która sama się przestawia i wogóle dziczeje ( raz słychać w czterech
głośnika, a raz w dwóch mimo że wyjścia są odpowiednio wysterowane) itp. Pod
win 98 często też komp się zawieszał. ( pojawiał się czarny ekran i nic) Jak
przeszłem na Win XP przestał się wieszać ale karcie czasami też odbija ( ale
zdecydowanie mniej niż pod starym systemem)
Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Chcialbym kupic pg Asus'a ... jak sie okazalo w sumie ta sama plyta A7v8x
> .... tylko jest w trzech wydaniach:
> - z nForce2
> - a7v8x-X
> - a7v8x
>
> Jak dla mnie w gre wchodzą te dwie ostatnie (czyli na kt400) tylko teraz
mam
> watpliwosc .... czym one sie w sumie róznią ... w googlu wyczytalem ze
> ukladami (k.sieciowa i k.dziwekowa) ... ale czy czyms jeszcze ?
wydajnoscia