Re: nforce2 czy kt400

Autor: beco (becoo_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 15:47:20 MET DST

Użytkownik "Sniper" napisal:

> Abita odradzam. Jeżeli już to albo MSI albo Asus.

A dlaczegoz to??? Ja slyszalem ze w overclockingu jets najlepsza??? (chodzi
mi o uzyskiwane FSB) Czekam na szersza opinie, oparta na doswiadczeniu a nie
na tym ze Abitowi zdarzaly sie slabsze modele. Hmm pewnie padnie tez
argument w ilosci zwrotow danego modelu plyty. Jestem przygotowany.
PS nie mam Abita:)

Pozdrowienia
Beco