jakie mobo polecicie na chipie 865PE lub 875P ?

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 14:28:54 MET DST

taką do 600zł
Ja obstawiam Abita IS7 ale jeszcze nie jestem pewien czy to najlepszy wybór
może MSI, Abita lub Gigabyte ???
przegladałem wszystkie jednak najlepiej jak dla mnie przedstawia się ten
Abit ...
za tą cene ma karte sieciową, muzyczną, RAID 0 ... inne tego nie maja w tej
cenie.
Raid dla mnie nie jest taki potrzebny jednak i karte sieciową i muzyczną
chciałbym mieć na płycie.
Chodzi mi o funkcjonalność - jaką inną propozycję byście dla mnie mieli.
Ewentualnie prosze o negatywne komentarze co do płyty Abita IS7. Nie
chciałbym wtopić tej kasy w niepewną płytę :)

dzięki za sugestie - bk