Re: nforce2 czy kt400

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 14:12:45 MET DST

> no wlasnie zauwazylem ze na grupie przewazaja zwolennicy kt400, ale
> chcialbym sie dowiedziec dlaczego...

ja tego nie zauważyłem - jestem zwolennikiem nForce'a2 - a ludzi z kt400
jest sporo ponieważ płyty są dłużej na rynku, są tańsze (no i też są dobre)

a do VIA jakoś nie mam przekonania i chyba własnie o to chodzi - o
subiektywne wrażenia i sympatie.. te chipy sa porównywalne jakościowo - może
nForce2 jest nowocześniejszy i IMO ciekawszy ale nie jest to żaden przełom..

a do VIA nie mam przekonania po tym jak swego czasu podkopała opinię
platformie AMD co do jej stabilności

PZDR
Shaman