Re: nforce2 czy kt400

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 13:59:24 MET DST

> moze jasniej, jasnie panie :)) specyfikacje czytalem, benchmarki
ogladalem,
> teraz chcialbym poznac opinie userow, dlatego pytam. w te plyte to bym
> chcial wstawic bartona pr2500, tak nawiasem mowiac.

panuje opinia że nForce2 to bardzo udany chip.. płyty z tym chipem sprawują
się bardzo dobrze zarówno pod względem osiągów jak i stabilności.. potrafią
obsługiwać pamięć w DDR Dual'u, mają z reguły bogatsze wyposażenie są
jednak i trochę droższe niż płyty na kt400

ja mam EPoXa 8RDA+ i jestem bardzo zadowolony

PZDR
Shaman