Problem z DVD - prośba o pomoc

Autor: j_low_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 05 Jun 2003 - 13:18:18 MET DST

Witam
Zaszalałem i kupiłem zestaw w częściach (nowy )
jednak po złożeniu wszystkiego i instalacji na tym XP, nie mogłem odtwarzać
filmów DVD, wyskakiwał błąd Error Code - i tu liczba - nie pamiętam.

Konfiguracja jest następująca :
DVD Samsung SD-616q , płyta ASROCK na chipsecie intala, grafa mx-400 itp.
Istotna rzecz, ze DVD to jest OEM, nie mam do tego softu, wgrałem rózne
programy do odtwarzania filmow - power DVD , win DVD i zaden tego nie łyka.

Przeinstalowałem na Win 98 - tez nie działa. W diagnostyce z poziomu PowerDVD
jest info ze DVD nie obsługuje trybu DMA i kaze zrobic aktualiację sterów,
jednak takich sterów nigdzie w necie nie ma.
Co istotne w "System " jest info ze napęd jest widzialny jako CD-Rom.

Dla proby wlozyłem DVD LG i efekt ten sam - tez nie dzialają filmy.

Gdzie zdobyć drivery do DVD ?????????????? myslalem ze system sam rozpoznaje co
jest DVD a co nie .......
Proszę o pomoc - bo walczylem 3 dni z tym i wyczerpaly mi sie pomysly.

serwisant