Re: [OT] Compaqi i niededykowana pamiec

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 12:30:30 MET DST

Roman Rogóż wrote:
> ja kupuję w firmie która jest partnerem Compaqa i zawsze mi doradzą
> jakie kości do jakiego serwera i zawsze dają mi Kingstony które zawsze
> pasują i działają jak należy.

No dobrze, ale sa wlasnie Kingston specjalnie dla Compaqa i sa takie zwykle,
ktore *zdaje sie* tez powinny pasowac. Te zwykle sa tansze i wlasnie staram
sie dociec czy pojda. Te dla Compaqa Proliant maja oznacznie PRL, np.
KTC-PRL133.
Wiec kupiles te dla Compaq czy te zwykle ?

--
./ premax / premax_at_hot.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.