Re: Czyczszenie nagrywarki - jak?

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 11:09:22 MET DST

Użytkownik "=Kanku=" napisał:

> - sprezonym powietrzem ( jak? )

Tym mozesz ja delikatnie przedmuchac z kurzu i paprochow.
Tylko nie kieruj silnego strumienia powietrza bezposrednio na soczewke,
bo mozesz rozregulowac caly uklad optyczny.

> - alkoholem izopropylowym? ( tez jak? :)

Jesli soczewka faktycznie jest brudna to mozesz ja wlasnie DELIKATNIE
wyczyscic CZYSTYM alkoholem izopropylowym (2-propanolem).
Ale trzeba to robic naprawde z duzym wyczuciem.
Jesli nie jestes w tym mocny oddaj ja po prostu do DOBREGO serwisu.
Za takie czyszczenie nie zaplacisz duzo (20-30zl).

Gorzej jak to laser wyzional ducha, wtedy nic juz nie pomoze :-(

Pozdrawiam
Tom