Re: Programy diagnostyczne

Autor: Wookie (wookie_at_post.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:32:05 MET DST

On Wed, 4 Jun 2003 23:28:24 +0200, <ryko_at_myecom.net> wrote:

>Witam,
>Mam problem z ciągłym resetowaniem peceta. Pracuję z XP. Co pewien czas
>następuje resetowanie i wszystko dalej pracuje bez zmian. Zainstalowałem z
>sieci niby bezpłatny program diagnostyczny, który po skanowaniu pokazał 74
>poważne problemy w moim pececie, ale aby je zobaczyć i usunąć trzeba wykupić
>klucz do odblokowania tych opcji.
>Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak mógłbym szukać błędu. Może jest jakiś
>program diagnostyczny bezpłatny do końca a nie tylko do pokazania liczby
>problemów.
> [...]
Z tego co wiem przyczyna moze byc wlasnie SDI. Pamietam ze jakis czas
temu byl to powazny i nierozwiazywalny problem dla uzytklownikow
Win2000 i chyba WinXP. Nie wiem czy juz sie cos w tej sprawie
zmienilo. W kazdym razie sprobuj odlaczyc SDI i pobawic sie komputerem
- jak sie nie zrestartuje to pewnie to.

Lukasz Kaluski