Re: A2400+ i palenie zasilacza GRAL Gdansk

Autor: MAYDAY (g.o_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 10:10:34 MET DST

Oni tam zawsze tak wciskają ciemnotę. Jak kupywałem monitor to nawet nie
chcieli mi go włączyć ale po kilkuminutowej kłótni się zgodzili i tak z
godzinę wybierałem aż trafiłem na dobry egzemplaż ale dla nich "działa to
działa i kupuj pan, a nie wybrzydzaj.":) raz widziałem jak kobiecie tylko do
internetu wcisnęli najmocniejszy komputer jaki był na składzie.