Re: [OT] Compaqi i niededykowana pamiec

Autor: Paweł Dziadowicz (admin_at_opex.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:37:38 MET DST

Użytkownik "Roman Rogóż" <no_r.rogoz_spam_at_szpitaljp2.no.spam.krakow.pl>
napisał w wiadomości news:bbms3l$fu6$1_at_srv.cyf-kr.edu.pl...

> ja kupuję w firmie która jest partnerem Compaqa i zawsze mi doradzą
> jakie kości do jakiego serwera i zawsze dają mi Kingstony które zawsze
> pasują i działają jak należy.
> Roman Rogóż

Ja sie dolocze do Kolegi Romana.
Do HP kupuje pamieci (jak nei ma firmowych, bo nei produkuja) wlasnie
Kingston'a.
Jedyny objaw to np. migajaca dioda , oznaczajaca , ze "memory non-HP" jak to
okreslaja w instrukcji.

Do Compaq Proliant 530 G2 koszt 1 GB u Kingstona to 1130 pln netto przy
okolo 3000 pln netto dla pamieci orginalnych.

pozdrawiam

PawelD