Re: MSIi 865 NEO czy Asus P4PE

Autor: Pawel Rupinski (oui_at_2com.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:42:57 MET DST

> Zastanowiam sie nad kupnem jednej z tych plyt, mozecie mi poradzic czy to
dobry
> wybor, a moze sa jakies lepsze? Z gory dzieki

Jakie masz/będziesz miał pamięci ? Jaki procesor ?

Ja czekam na Asusa. Zdecydowałem się bo:
+ duża wydajność
+ PAT (jak narazie tylko w Asus przy i865)
+ renoma (chyba większa niż MSI), co nie zawsze przekłada się na lepszą
jakość, ale od trzech generacji mam płyty Asusa i nie miałem z nimi
problemów (oprócz padniętego biosa, którego wymieniłem)

Jak masz dobre pamięci to w MSI jest funkcja "podbijania FSB" przy max
obciążeniu. Obawiam się że przy kiepskich pamięciach mogą być z tym
problemy.

Pozdrawiam.

Paweł Rupiński
oui_at_2com.pl