Re: Athlon XP, overclocking i pamięci

Autor: gear (gear_at_poczta.fm)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:13:19 MET DST

Użytkownik "BeNToS" <pit89_at_Wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> U mnie na tej plycie startuje i chodzi spoko przy 2400XP (166x12) bez
> podwyzszania napiecia. Wiecej nie probowale. Pamieci synchronicznie z
szyna.

Jak masz ustawioną opcję >Spread Spectrum< w >Freqency/Voltage Control<, na
Disable ?

> Temperatura chyba trochę za duza bo ok 55 - 60 C. (Nie ma na to wiekszego
> wplywu podkrecanie).
> Co do twojej sytuacji to nie wiem jakie jest taktowanie PCI przy 166 bo mi
> Sandrze wyskakuje 42MHz czego ktorys z elementow moze nie wytrzymywac (ale
> to moze byc bzdura bo jak bawilem sie szyna i przechodzilem plynnie co
pare
> MHz i dochodzilem do ok. 150MHz to mi tak jak tobie komp nie wstawal).

Z kart PCI to mam sieciówkę Realtek'a (nowa) i starą Avermedię, muszę
rzeczywiście spróbować.

Wszystkim dziękuję za dyskusję i cenne uwagi, ponieważ dziś wyjeżdżam, to
wszystko sprawdzę w przyszłym tygodniu.

pzdr
gear