Co się pali w Codegenach ?

Autor: Pawel Rupinski (oui_at_2com.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:21:13 MET DST

Chodzi mi o to, czy jest jakaś jedna część/układ który można tanio wymienić
żeby wskrzesić taki zasilacz. W moim przypadku padnięci wyglądało tak:
Najpierw zauważyłem że przy podkręconym procesorze komputer zaczął się
wieszać (wcześniej przez rok przy tych ustawieniach działało wszystko
dobrze). Zmniejszyłem prędkość i na chwilę wszystko wróciło do normy. Potem
zaczęła świrować karta graficzna (pulpit windows się rozjeżdżał i masa
dziwnych pasków na ekranie...). Po którymś resecie komputer nie wstawał
(zasilacz pracował i miernik pokazywał nawet sensowne napięcia). W końcu w
tej chwili przy włączaniu drgną tylko wentylatory (na płycie i w zasilaczu)
i nic.
Kupiłem Chiefteca i jest ok, ale zastanawiam się czy jest możliwa jakaś
tania reanimacja Codegena na ciężkie czasy...

Pozdrawiam.

Paweł Rupiński
oui_at_2com.pl