Re: szybkie pisanie na klawiaturze

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:05:14 MET DST

> pisze na klawiaturze uzywajac srednio 4 palcow. Jednak zaczyna mnie to
dobijac,
> jaki program polecacie do nauczenia sie pisania 10 palcami? czy takie
programy
> daje porzadane efekty?

troche NTG ale co tam :)

kiedyś próbowałem popracować z programem - próbowałem z maszynistką i
jeszcze z czymś.. ale nie jestem systematyczny i nic z tego nie wyszło :)

teraz klepie dziesięcioma paluchami i nawet nie wiem kiedy się tego
nauczyłem :) Tobie też pewnie samo przyjdzie z czasem - zastanawiam się czy
ta maszynistka w ogóle coś mi pomogła.. może i tak.. może w jakimś stopniu
przyzwyczaiła palce do podziału ról

PZDR
Shaman