Re: Dziwna sprawa z myszš

Autor: Marek Dubiel (marek_dubiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 07:48:35 MET DST

witam
Użytkownik Wookie <wookie_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:f85tdvgll3qr7e0uco6os2e5k2ce9feppp_at_4ax.com...
> Posiadam od dlugiego czasu mysz PS/2 A4Tech 4D 2-wheel, model www-25 i
> bylem z niej bardzo zodowolny. Problemy zaczely sie gdy zmienilem
> plyte i procesor (na Athlon2000+ i ASUS A7V8X-X). Mysz od poczatku
> zachowywala sie dziwnie - kursor chodzil jakby "opornie" i lekko
> drgal, a gdy komputer odczytywal duzo danych z twardziela (np.
> wczytywal program) to mysza juz w ogole tracila "sterownosc".
> Poczatkowo myslalem ze to jakis konflikt w zasobach. Jednak o dziwo
> okazalo sie, ze po podlaczeniu innej myszy (tez A4tech) jest OK z tym,
> [...]

a moja mysz sam biega po ekranie
(najchetniej w prawo) jak obok komputea
poloze telefon komorkowy i ktos do mnie
dzwoni :)))

to samo podejrzewam u ciebie
atlon 2000 to wieksze czestotliwosci
i najwyrazniej kiepsko ekranujaca obudowa

czyli zaklocenia

--
M.Dubiel   marek_dubiel_at_poczta.onet.pl