Re: komp 200mmx i karta usb

Autor: Piorun (piorun_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 21:40:25 MET DST

Użytkownik "Savior" <savior666@_usun_to_wp.pl> napisał w wiadomości
> Własnie o to chodzi ze mam to w pracy i mam ordzinala 95 i tak narazie
musi
> zostac. Czy ktoś próbował juz taką konfiguracje??

Ogólnie możesz niestety zapomnieć o tym żeby drukarka pod USB pracowała z
WIN95. Co prawda uda ci się zainstalować kontroler USB dla WIN95, ale co z
tego skoro producenci drukarek pod USB nie wypuszczają driverów dla WIN95.
Tyczy się to zarówno HP jak i Lexmarka.
Jesteś więc zmuszony zakupić droższą drukarkę z portem LPT. Proponowałbym
HP3820.