Odswiezanie LG - problem [black screen]

Autor: Pawel Galinski (galinski.p_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 21:41:14 MET DST

Troche wpadlem, w LG 700P przegialem z parametrami, ustawilem 1240x1024 w
100Hz, co doprowadzilo do tego ze ekran zrobil sie czarny i pojawila sie
ramka
"Out of frequency" i rozpoczelo sie odliczanie od 20 sek do 0 , nastepnie
czarny ekran i " widze ciemnosc". Na szczescie mam dwa systemy, ten syf
narobilem sobie w XP, jednoczesnie mam WinMe, i tu jest okey. Jak przywrocic
XP do normy ? Nie moge nic wyregulowac w menu monitora.

Hilfe !