Re: komp 200mmx i karta usb

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 21:22:00 MET DST

Może wystąpić problem braku współpracy drukarki z tak starym komputerem.
Znam z autopsji problem Canona S200 i P200MMX. Wykrywał, instalował,
drukował tylko 2-3 strony i wyskakiwał problem komunikacji z drukarką. Na
grupie znajdziesz jeszcze wiele podobnych przypadków.

--
Pozdrawiam,
Marcin Wielocha