problemy z USB

Autor: HumanTree (humantree_art_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 20:26:37 MET DST

hey,
jest jeden problem z portami USB i nie wiem od czego to zależy... więc
streszczająć... mam 4 porty... dwa wyprowadzone z przody obudowy, a dwa z
tyłu. z tego co wiem są one oznaczone jako pierwszy i drugi... i teraz:
podłaączając urządzenia typy skaner, drukarka bądź aparat cyfrowy pod
pierwszy port - nie ma problemu, system sam go wykrywa. jednak gdy
urządzenie jest podłączone do tego drugiego portu... nie dizała - system go
wogóle nie widzi... dlaczego? czy zmienia siue gdzieś w ustawieniach USB aby
działały oba. problemu nie ma narazie, bo np drukarkę mam podłączoną z
tyłu,a aparat z przodu, jednak co zrobić jeżeli będę chiał podłączyć coś
jeszcze? albo gdy się ma tylko jedą parkę portów? problem dotyczy wszystkich
systemów (win 98,2000,XP)
dzięki i pozdrawiam
humantree_art_at_go2.pl
www.humantreeart.com