Re: szybkie pisanie na klawiaturze

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.terefere.wytnij.bzdury.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 20:03:22 MET DST

In article <Xns9390C9ABA62A9jingjang_at_193.110.122.80>, jacmac-
nospam_at_go2.pl says...

> Co do efektów to podejrzewam że nie zależą od programu
> tylko od zdolności i wytrwałości delikwenta :)

Dodam swoje trzy grosze. Efekty moim zdaniem zaleza tylko i wylacznie od
wytrwalosci delikwenta. Zadnych zdolnosci do tego nie trzeba miec,
gwarantuje wam. Sam nauczylem sie pisac dziesiecioma palcami na
klawiaturze, a uczylem sie jeszcze na maszynie do pisania. Wtedy
wychodzilo mi to tak sobie, ale po przesiadce na kompa i skorzystaniu z
programu "Mistrz klawiatury" po miesiacu, dwoch, zaczalem pisac nie
patrzac na klawisze. Co wiecej, teraz patrzenie na nie mi wrecz
przeszkadza niz pomaga:-)
Ze swojej strony tylko powiem, ze naprawde warto sie pomeczyc. Moja
praca polega glownie na pisaniu tekstow, wiec dzieki temu zaoszczedzam
mnostwo czasu. Ale ta umiejetnosc kazdemu sie przyda.
Pozdrawiam
Mateusz

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!