bios do DVD toshiba SD-M1612

Autor: simon.verhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 18:42:09 MET DST

Witam
Od pewnego czasu w moim Win XP naped DVD toshiba M1612 pracuje w trybie
PIO-4 zamiast UDMA.
Wlasciwie to nie wiem dlaczego i postanowilem sprobowac upgrade'owac bios.
Szukalem na stronie Toshiby, ale niestety nic tam nie bylo i na goglach i
wlasciwie to utknalem.
Pytanie mam zasadnicze: czy dobrze mysle ze mozna odswiezyc bios tego DVD
readera tak jak np. dzieje sie z nagrywarka?
Czy raczej rozwiazanie mojego problemu wstrzymywania calego systemu w
trakcie ciaglego czytania z CD, mam szukac gdzie indziej.
A sprzet moj to MSI Kt-4 ultra FISR, 3 dyski master prim - slave prim, CDRW
LG 8080B master secondary DVD- slave secondary i jeszcze na dokladke dysk w
kontrolerze promise master

pls help

sver