Re: Abit KT7a Raid <==> Athlon XP ???

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 17:41:51 MET DST

Widocznie ci co pisali "no" zawierzyli faq na stronach Abita i nie mieli
przyjemności po prostu sprawdzić na włąśnej skórze. Ja znalazłem naprawde
sporo odpowiedzi na tak - nie tylko na zagranicznych sajtach. Najlepiej
założyc procek. Co najwyżej komp może sie resetować i mogą być problemy z
uruchomieniem kompa. Dymu nie bedzie, chyba że procek bedzie źle założony
itp.

Dodam jeszcze że to faq abita brzmi : "Abit nie zapewnia, iż athlon XP
bedzie prawidłowo współpracował z płytami poniżej revision 1.3" - może tak
chciałem zrozumieć... ;))))

rafal