Re: dysk-bumerang

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 16:41:50 MET DST

On Sun, 01 Jun 2003 22:33:00 +0200, Bogdan C. wrote:

[...]

Chłopcze, zainteresuj się tematem, zanim zaczniesz się wymądrzać.
Tu masz skrótowy opis działania karty SODA, mam w domu dokładną
specyfikację i przesłałbym Ci, ale mi się nie chce.

http://pasaz.wp.pl/app/vppp.po?s=2902&p=19732&z=7JvTc9aCdS

> Pomysl by 'zablokować obszar o takim rozmiarze, jaki chcesz chronić'
> jest niepowazny a nikt nie wpada na niepowazne pomysly.

Ty wpadłeś...:>

> Poza tym takie sposoby sa juz stosowane - nazywa sie to RAID i nie wymaga
> specjalnych dodatkowych kart.

RAID - kolego - nie ma tu nic do rzeczy. I poza tym wymaga specjalnych
kart SCSI, chyba, że masz na myśli zabawkę IDE, montowaną na płytach
głównych, zwaną szumnie RAID'em

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!