SpeedFan i jamicon 790bp

Autor: Rafał B. (r1_at_xl.wp.plNOSPAM)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 15:09:57 MET DST

Mam wentylator jamicon 790bp i płytę P6IPAT.
Zainstalowałem SpeedFan'a, ale poniżej 70% obrotów wentylatorek chodzi ok. 2
sek. i sie wyłącza na ok. 4.
powyżej 70% jest ok., ale chodzi to za głośno.
Wolałbym oczywiście, żeby pracował ze stałą, ale niska prędkością, bo wtedy
jest niesłyszalny.

Nie chcę kombinować z jakimiś opornikami itp., bo się na tym nie znam i za
bardzo czasu na to nie mam.

Poza tym, ten wentylator ma czujnik temp., ale nawet jak temp. spadnie do
38, to nie zwalnia. Przy jakiej temp. powinien zwolnić obroty. Speedfan przy
wyłączonej kontroli obrotów pokazuje, że ma on obroty max.

--
Pozdrawiam,
Ralfi