Re: ASRock - czy to prawda...

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 12:49:26 MET DST

> nasłuchu dokonywać [?] należy podczas obciążenia
> [prime....]

oj czytac umiem :-P

z wlaczonym dyskiem byl odpalony CPU Stability Test (CPU Warming Only) wiec
nie pisalem oczywistej rzeczy ze komp obciazony - ale jak pisalem wtedy
slyszalem dysk (ledwie ledwie ale zawsze) a nie plyte, az spcjalnie
wkladalem glowe gleboko do obudowy ;-) i zrodlem dzwiekow byl dysk (plyta
nie wydawala zadnych) - wiec zeby sie upewnic odlaczylem dysk i zrobilem to
co napisalem !
niestety nie mam pod reka Barracudy tylko Maxtory D540X i Samsunga SV0602H i
kazdy z nich minimalnie slychac - jak bede mial czas to moge odkrecic od
obudowy tego Samsunga (bo najcichszy) i zawinac na chwile w jakas gabke i
wtedy ponowie test z obciazeniem - chyba ze ktos wie o jakims programiku
niezle obciazajacym kompa ktory jest na plytce z Knoppixem (mam gdzies
nagrana plytke botowalna z ta dystrybujca)...

pozdrawiam