Re: Drukarka :-)

Autor: lelec_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Jun 2003 - 11:00:22 MET DST

Użytkownik "jacek wilczek" <jacek_at_police.pl> napisał w wiadomości

> popatrz na Canon np: i550 (lub następne) może troszeczkę droższa niż
pisałeś
> ale ma każdy kolor jest w osobnym pojmniku, jest Cicha i szybka, oraz
> potrafi
> drukować bez marginesu

Taak
hp to młockarnie w porównaniu z canonem! dłuugo mam canona i jak poszedłem
do znajomego co ma hp to kazałem odnieść to pudło do serwisu, bo strasznie
waliło! conajmniej jakby zborze młóciło! a on mi na to, że to normalne -
kazałem puknąć się w głowę... u innego kumpla - inne hp - TO SAMO! no i w
końcu doradziłem znajomym wziąć taki kombajn HP
drukarka+skaner+kopiarka.... wyjmuję z pudełka, włączam - a tam huki jakby
ktoś te plastikowe trybiki w drukarce młotkiem napier.... niczał... ooo nie
nigdy więcej HP!

chyba wolałbym mieszkać przy autostradzie niż na hp drukować ; )

pzdr
lelec