ukruszony duron 700

Autor: sWr (ch_luk_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 10:08:06 MET DST

Chciałbym wiedzieć czy ukruszenie jądra procka i eksploatacja go na dłuższą
metę nie rozwali mi MB czy kart w slotach, pamięci etc. Mam Solteka KAV i
Golden Orbaz Duronem 700. I poza tym że podczas gry komp albo się resetuje
albo wyskakuje z aplikacji,co pewnie powodowane jest przeciążeniem
(przegrzaniem) procesora przy maksymalnych detalach nic się takiego
wielkiego nie dzieje. Chyba że to wina grafiki , Rad 8500 64DDR
Okna działają :-).
Aha, musze dodać że komputer pracuje już na tym niepełnosprawnym krzemie od
ponad pół roku i nie zauważyłem żadnych nadpaleń czy temu podobnych. Jedynie
wzrost temperatury pracy procesora z 39 do 45 stopni.

Pozdrawiam.

p.s. i jeszcze jedno, czy do tej płyty po aktualizacji biosa moge zapodać
Athlona 2200+?