re: psychoza zasilacza

Autor: Maniek (E-mail) (amari2001_at_o2.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 07:42:32 MET DST

**A to wtedy niestety stwierdzam, ze sie nie znasz.
**Zaklucenia i skoki napiecia.
chyle glowe przed madrzejszym... I powiem ze to nie o Tobie pisalem na
poczatku maila.I dla Ciebie do przecietnej konfiguarcji najlepszy bedzie
Chieftec.
**
**Do przecietnych jak najbardziej.
ja np.jestem takim przecietnym i moja grafa, lepsza niz ta o ktorych
pisales, plus pieknie padkrecony procek, nie ma nic przeciwko pracy w
zwyklej standardowej MC Fine.
**
**BTW ustaw normalny znak cytowania "> " bo przez te Twoje
**gwiazki ciezko czyta sie twoje posty.
a Ty zmien ton to raz, a dwa to zmienie gwiazdki jak zapoznasz sie
troche ze slownikiem ortograficznym.
 Milego dnia
  Mariusz