Re: procesory PowerPC - pilnie potrzebuje referatu ;(

Autor: ksmx (kosma_at_nospam.plusnet.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 05:20:06 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi_at_terror.org.pl> napisał w wiadomości
> kurde, gdzies mi to zaleglo w otchlani niepamieci i teraz wyplynelo wraz z
> sesja
> musze napisac referat pt " Procesory PowerPC - architektura, historia
> rozwoju, zastosowania"
> z czego jedynymi zastosowaniami to wiem o PowerMacu, a reszty nie moge
> znalezc, na stronach maca jest mnustwo syfu reklamowego a 0 konkretow, na
> IBMie rowniez nie znalazlem niczego szybkostrawnego...

Zaczelo sie chyba od procesora Power, potem byl Power2.
Potem IBM wraz z Motorola zbudowal PowerPC (chyba 1995 rok), ktory byl
oparty o superskalarna architekture Power.

Poszukaj cos o komputerach IBM'a serii RS6000
do roku 1995.

Pozdrawiam,
ksmx,
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showuser&userid=39089