win98 se nie zamyka się

Autor: jacor_at_autograf.pl
Data: Wed 04 Jun 2003 - 01:22:27 MET DST

Wiem, że ten problem wydaje sie banalny, ale tym razem
jest to chyba cos innego, bo zainstalowałem wszystkie możliwe updaty
z Microsoft Updatei dalej kursor miga, komp stoi...

Sprzęt:
ASRock k7s8x niestety :-( podejrzewam, że to jest problem
Duron 1100
256 DDR 333 Kingston
Geforce4mx440

Widze, że Asrocki wzbudzają kontrowersje, ja użytkowałem
dwa, jeden jest w pracy MicroATX typowe biurowe, wszystko na płycie, tylko ram i
proc i chodzi bezproblemowo
i w domu zaryzykowałem i kupiłem k7s8x na SIS768
i właśnie taki mam problem z nim problem - zastanawiam się, czy
zmienić na XP i bedzie wtedy lepiej może? Czy to raczej nic nie da?

Pozdrawiam