Drukarka :-)

Autor: Master Dark Rider (don'tspamplease_dark.rider_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 23:37:06 MET DST

Witam, zanim napiszę pytanie zaznaczę, że przeczytałem całą masę postów
na ten, bądź zbliżony temat i mam w głowie totalny miszung. Ale to chyba
normalne :-) tutaj zawsze znajdzie się obrońca i oskarżyciel z własnymi
doświadczeniami, które czytelnikowi grupy trudno ocenić czy podważyć :-)
Ale mimo to chciałbym poznać Wasze zdanie na temat tego jaką drukarkę
atramentową obecnie warto kupić. Cena - raczej do 500 zł (600) co
ogranicza w znacznym stopniu wybór ale to nie wszystko niestety...
Obecnie mam HP 960C. Przesiadłem się na nią z HP 930C. Jest trochę
szybsza. Ale okropnie głośna. I ma problemy z prawidłowym braniem kopert.

Szukam drukarki, która będzie miała ładne wydruki tekstowe.
Podnieciłem się trochę HP 5550 (1200 x 1200) ale znowu wyczytałem na
grupach, że tak samo paskudnie się trzaska podczas drukowania.
Niestety drukuję też w kolorze więc odpada jakaś tania laserówka.

Nie zależy mi na szybkości - pewno gdyby te nowe drukarki hp były
wolniejsze były by też cichsze.

Oczywiście ważna jest też eksploatacja - wyczytałem, że nieraz drukarka
kosztuje prawie tyle co komplet nowych tuszy do niej :-(

Prosiłbym o opinie z doświadczenia a nie z innych postów na grupach
- te już znam :)

dziękuję i pozdrawiam
MDR