Re: twinmos czy seitec

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 23:42:46 MET DST

Użytkownik "Pietlek" <pietlek_at_wist.WYTNIJ.com.pl> napisał w
wiadomości news:bbiurm$7rf$1_at_nemesis.news.tpi.pl

> no kurcze.
> Sprawdzilem TwinMOSy. Memtest odpalony był przez ponad 2h
> 0 błędów!!!
> to sukces, wkońcu.
>
> Tylko, że ja wcześniej kupiłem te seiteci w sklepie z płytą itd.
> I nie wiem czy mi kase oddadza żebym mógł kupić z innego
> miejsca. Z drugiej strony te mam sprawdzone.

Hm, z tym moze byc faktycznie problem. Ale perspektywa PIHu
lub Federacji Konsumentów potrafi zdzialac cuda.

> Jaka cena za 2x256 TwinMOS cl2.5 byłaby odpowiednia?

do 160 zl / kosc - i to maksymalnie. Za tyle mozna w dobrych
miejscach kupic Kingston'y - a te sa drozsze od TwinMos'ow.
Czyli powinny kosztowac gdzies w przedziale okolo 140-150 zl
+- pare zl, a 160 to absolutne uzasadnione maksimum.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.